Sofia Silèn Djerf

Skolan börjar! :))

Kategori: Allmänt

Hej! ♥
Igår så spelade jag match mot Ljusdal, det blev oavgjort med 2-2! :)
Idag så har jag mest bara varit hemma och varit med Frida och just nu så sitter jag vid datan och spelar musik men ska ta å gå ut snart!
Imorrn så blire fotbollsträning och så kanske jag hittar på nå med en kompis :))
På onsdag så börjar skolan och jag har faktiskt sett framemot det under typ hela sommarlovet, inte direkt att det ska bli kul att plugga och gå upp tidigt men vi får börja gå på Metro nu i sjuan och så får vi större skåp och man får träffa kompisarna varje dag :)
I början så var jag konstigt nog ledsen över sommarlovet för man inte skulle få träffa många kompisar på länge men efter ett tag så var det bara skönt med lov men det ska ärligt bli skönt med dom vanliga rutinerna mm.
Puss ♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: