Sofia Silèn Djerf

Depp helg.

Kategori: Allmänt

 
Hej!  Vet att jag inte har skrivit på ett tag nu men de har varit mycke prov nu innan höstlovet och en massa annat plugg, de har också varit väldigt mycke med kompisarna som har hänt!
 
I fredags så var det helt enkelt kaos med allt...efter kvällen på metro så va typ alla ledsna, jag mådde inte direkt så jättebra efter allt som hade hänt så jag och Millan sov hos Moa.
 
Jag har varit deppig den största delen av helgen..pågrund av fredagen.
Jag vet att det typ knappt är några som läser min blogg men jag skriver de här av största anledningen bara att släppa ut allt.
 
Just nu så ligger jag i sängen, lyssnar på deppig musik och bara tänker på allting.
Men ska snart tvinga mig upp ur sängen och äta middag.
 
Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: