Sofia Silèn Djerf

Snart mot huvudstaden! :)))

Kategori: Allmänt

Hejsan! :)
Just nu så sitter jag vid datan hemma hos mormor, Liv kollar film och mamma är å klipper sig.
När mamma kommer tillbaka efter att ha klippt sig så blire middag här hemma hos mormor men sen så bär det av mot Stockholm! Där ska vi gå på grönan och så ska vi på en fest och så blir det shopping..shopping..shopping..och lite mera shopping! ^_^
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men nu på sommarlovet så glömmer jag ofta bort,
på tal om sommarlovet så är det snart slut...förlåt för att påminna er!
Jag ser ändå lite framemot att börja skolan men när jag säger det så menar jag inte direkt själva plugget utan jag menar då typ att träffa hela klassen för det är många under sommarlovet som man inte träffar, sen så nu när man börjar sjuan så får man ju börja i centrumhuset, man får större skåp, man får börja gå på Metro och det kommer några från Nor skola som börjar i våran klass så det ska bli kul!!
 
Puss Sofia ♥
PS. glömde bort att säga att vi kom etta i ljusdalscupen :))
 
 
 

Kommentarer

  • Evvis säger:

    Fin tröja !

    2013-09-12 | 23:27:10
    Bloggadress: http://evvis.se

Kommentera inlägget här: