Sofia Silèn Djerf

Stockholm♥

Kategori: Allmänt

Hej! ♥
Imorse så klev jag upp klockan kvart i 6 och skulle med tåget hem till Järvsö, jag kom inte upp ur sängen förrän efter typ en halvtimme och då började jag göra mig klar och äta frukost.
Ungefär klockan tio över 7 så gick tåget och mesta delen av vägen hem lyssnade jag bara på musik och vilade :))
När vi kom fram till Järvsö så var Frida där eftersom hon åkte tåget upp med Emma igår kväll.
Sen idag så har jag mest bara varit med Frida och så har jag fixat lite med shoppingen från Stockholm.
Vi var ju i Stockholm i typ 5-6 dagar och jag var ute på stan och handla varje dag förutom på måndagen då vi var på grönan :)
Jag stack ut själv på stan några dagar då dom andra inte ville ut och sammanlagt under hela veckan så handla jag för cirka 3300 kr så nu är jag typ pank ;)
Goodnight world♥
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: