Sofia Silèn Djerf

Fotboll! ♥

Kategori: Allmänt

Hej!
Just nu så sitter jag bara vid datan, jag har nyss ätit lite sen frukost.
Lite senare idag så ska jag nog ta en joggingtur eller nåt, men senare runt fyra så ska jag på fotbollsträning och imorgon så är det seriepremiär så då spelar vi match i skästra. Efter matchen på fredag så ska Maja sova över hos mig för hennes mamma ska vara i Stockholm då, sen så ska jag sova över hos henne på lördagen för då åker min pappa till Stockholm för att kolla på nån konsert. Jag kunde välja att sova hemma med min syster och hennes pojkvän och min lillasyster som dom ska vara barnvakt åt men jag valde att sova hos Maja istället! Sen på söndagen efter så ska jag och Maja på fotbollsträning igen så vi är med varandra i princip hela helgen! :) 
Måste gå nu! ♥
hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: